مهارتهایی برای انتخاب درست در کتاب آش کشک خاله رو درست بپز!
در قسمتی از پشت جلد کتاب آش کشک خالهرو درست بپز! میخوانیم:
“اصلاً بحث ما این نیست که انتخابتون کی باشه؟ اصل بحث ما اینه که فضا رو درست بشناسیم و درست انتخاب کنیم! حالا هر کی و هرچی میخواد باشه! واقعاً فرقی نداره!
این کتاب با مرور تجربیات گذشته در انتخابات ایران و جهان و شیوههایی که افراد برای تأثیرگذاری بر رأیدهندگان به کار میگیرند، در پی آن است که با ارائه مهارتهایی به مخاطبان خود، آنان را به مهارتهایی برای یک انتخاب درست در آینده تجهیز کند.
کتاب برای تجهیز مخاطب به مهارتهای موردنیاز برای یک انتخاب درست، به مهمترین شیوههای تأثیرگذاری بر مخاطبان و افکار عمومی در حوزه جریانسازی افکار عمومی و اقناع ارائه شده اشاره کرده است. اثر «آش کشک خاله را درست بپز!» سعی نموده با بیان مهمترین و پرتکرارترین شیوههای تأثیرگذاری در سه لایهی شگردها یا تکنیکهای تأثیرگذاری، تاکتیکها یا سبکهای تأثیرگذاری و در نهایت، راهبردهای تأثیرگذاری بر مخاطب، با نگاهی آسیبشناسانه، محملی باشد برای سوقدهی مخاطب به سوی انتخابهای درست!
این کتاب با محوریت دکتر بهنام یاوری و مشارکت آقایان محمد شهبازی سلطانی، ابوذر خوشبیان، ایمان خدابنده بایگی و مهدی محسنی به سرانجام رسیده است.
کتاب«آش کشک خاله را دست بپز» با زیر عنوان مهارتهایی برای انتخاب درست هماکنون توسط انتشارات کانون اندیشه جوان با قیمت 35000 تومان وارد بازار نشر شد.